It's Complicated

Nu var det jätte länge sen jag skrev något på min blogg. Jag skrev nog något senast förra helgen, jag har ingen aning varför jag inte har skrivit. Det har bara inte blivit så, jag har inte ens öppnat min dator på hela veckan. Det har varit lite att stå i i veckan men den största saken som har hänt under veckan har nog varit att pappa var tvungn att åka in till sjukhuset. Han hade jätte ont i benet och vi hade ingen anning var det var ända tills i onsdags, då fick han rätt antibiotika och nu mår han bätte, han är inte helt frisk än men det är på väg åt rätt håll. Men nu ska jag inte prata om såna saker, jag har massor med annat att prata om som typ att Unni fyllde år igår!!! Visst är det roligt men nu är jag typ den enda kvar som inte har fyllt sexton än, men snart :)
En annan sak som jag kom på är att mimmi är borta. Hon åkte till Rom igår och nu är hon på väg till Nepal. Hon kommer var borta i en vekca och då komme jag få reda på hur det är att vara ensambarn, mimmi har aldrig varit borta såhär så det kommer vara lite ensamt. Jag får väl vara extra mycket med kompisar :) Jag lovar att nästa vecka kommr jag uppdatera mer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0