Party Piste Pulver Schnee

Nu var det väldigt länge sedan som jag skrev något men jag har varit borta. Jag var i sydafrika och var på safari!! Det var jätte roligt, vi såg lejon, noshörningar, elefanter och massor annant. Det var super duper kul och jag kan verkligen rekomendra det, det är verkligen en sak man borde göra innan man dör. Det gör det hela lite roligare när det finns en söt kille där, men allt blir väl rolgt då :) Jag ska lägga ut lite bilder så ni kan få se hur nära vi var djuren. On another note så har jag kommit på att det skulle vara super kul att gå på en konsert. Min syster brukar kolla runt lite och fråga om jag vill gå och jag brukarnästan alltid säga nej. Det jobbiga är att sen så ångrarjag mig och då är det försent men nu hade jag tänkt mig att inte säga nej och gå på massa även om jag är lite tveksam. Så nu funderar jag på att gå på kiss (kommer säkert vara massor med gammlingar där), lady gaga (don't tell me) och flight of the conchords (dom är väldigt roliga) vi får se om vi ska gå eller inte men det blir går nog bra. hihi :) <3


Kommentarer
Unni

Ojj va kul med konserter! Du ångrar dig nog inte om du går... :) Jag vill se bilder!

2010-03-09 @ 17:37:24
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0