Pass The Dutchie

Jag är på jätte bra humör, jag har ingen aning varför, som vanligt. Förra veckan var jag lite grumpy, det kan jag erkänna, jag tror att det är för att jag var lite orolig för pappa, jag var och hälsade på honom igår och han ser bra ut han måste bara raka sig så ser han ut som sitt vanliga jag igen.
Det är en jätte härlig känsla att somna när man är på så bra humör, jag hoppas att det kommer hålla i sig tills imorn, eller hela veckan faktiskt :) snart är det påsklåv, jippie!!! ska åka skidor, mamma och jag ska bila ner till österrike, det ska bli mysigt. Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva. Nu måste jag sova, damm you sommartid :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0