See Buy Fly

Här komer en liten lista som jag såg på en kompis blogg, tänkte bara göra den för skojs skull :)

1. Hur mår du idag?
Teenagers

2. Kommer du komma långt i livet?
Heartbreak Warfare

3. Hur ser dina vänner dej?
The Church

4. Kommer du gifta dej?
Guilitness

5. Vad är ditt livs themesong?
Everything

6. Vad är ditt livs historia?
Spanish Metal

7. Hur är skolan för dej?
The Name Of The Game

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Can You Feel It

9. Hur kommer imorgon vara?
Knowing Me Knowing You

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Hold The Line

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Meaning

12. Vilken låt beskriver dig bäst?
American Eulogi

13. Hur är det med ditt liv?
Freakning Out

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Tiffany Blews

15. Hur ser världen dig som?
Free Man In Paris

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Put Your Hand Up For Detroit

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Futuresex/Lovesound

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Standing On The Shore

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Snow (Hey Oh)

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Blame It On The Boggie

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Have you Ever Seen The Rain

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
The House

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Baby Stop Crying

24. Vad är några bra tips till mej?
Blood

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Lay Lady Lay

26. Vad är min danssång?
Trouble Weighs A Ton

Vissa passade ganska bra andra blev lite udda :)


Kommentarer
Anonym

nummer 21 och 25; Hahahahahha

2010-04-22 @ 19:46:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0