Sitting On The Dock Of The Bay

Nu har en ny vecka börjat, fast den här veckan är inte lika jobbig som den förra. Det enda jag har är spanska tisdag och onsdag och historia på onsdag men det är i princip ingenting. Veckor som denna är väldigt sköna, man gör inte så mycket på lektionerna för att  man har haft massa prov.
Jag tycker att är ganska roligt att skriva en blogg, jag vet inte riktigt varför men det är roligt att skriva små saker, det gör ingenting att inte så många läser. Jag ska lägga ut lite låtar som är väldigt bra, det är en blandning på lugna och...inte lugna :)
I wanna grow old with you
Fa Fa Fa Fa (sad song)
Bad Kids
Det Får räcka för idag kanske fler låtar imorn eller kanske lte bilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0