Someone Told Me Yesterday Day

Jag är väldigt avslappnad, fast det borde jag inte vara för att jag har massor med läxor och två prov, en på torsdag och den andra på fredag. Jag var och klippte mig igår och innan jag klippte mig satt jag på ett café, café Puck, det var jätte mysigt. Jag satt med en latte och en chokladboll och solen sken rakt på mig, det var super mysigt. Jag skulle sitte och göra lite läxor men det orkade jag inte så jag satt istället och lästa min bok och lyssnade på lite sköna låtar. Jag är så härligt avslappnad men jag vet inte riktigt varför men jag är glad att jag  är det.
Jag blir extra glad nu när solen skiner nästan varje dag, det är så hrligt med solen och nu när det inte är så mörkt och kallt ser man fler killar, innan skyndade man sig från affär till affär men nu kollar man runt och ser fler och fler. :) kan låta corny men jag vet att jag inte är den enda som tycker det (eller hur unni?)
Love to you all!!<3


Kommentarer
Unni

Hhahaha so true! Killarna kommer typ ut på våren, de har bara varit i ide över vintern! De är himla efterlängtade när de kommer, allt blir mycket mer spännande när man har någon att småkika på :P <3

2010-03-17 @ 18:32:17
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0