The War Is Soon Over Baby Doll

En av mina kompisar sa till mig i veckan att det inte finns en bild på mig på min blogg och hon har rätt, men det är inget som jag har tänkt på det har bara inte blivit så. Men som ni kanske fattade kommer jag läga ut en bild på mig, men på den här bilden är jag dolled up för min farfar hade en 70 års fest och då fixade jag mit hår och blev sminkad. Jag ska fixa lite runt min blogg, kanske ändrar utseendet lite, får se.
On another matter så tycker jag väldigt synd om papa, igår hade han feber och idag har han så ont i sitt ben att han knappt kan gå, jag tycker inte om när någon har ont och jag inte kan hjälpa. Jag vet att det låtr konstig men det är sant. Hur som helst karlsson karlsson världen bästa karlsson...ahem förlåt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0