Those Oven Mits Really Scared Me

I´m true to my word, jag sa att jag skulle lägga ut blider men ni kanske inte trodde att jag menade bilder som denna. Personen på den här bilden är faktiskt min syster när hon hade långt svart hår, på tal om långt hår, fan vad lång tid det tar för hårt att växa ut igen. Jag saknar mitt långa hår ibland när jag ser personer med långt hår på stan eller i skolan, men det vara ganska roligt att klipa det, som en ändring för det behöver man ibland :)
Nästa inlägg ska jag lägga in bilder på afrika, i promise. Det finns awesome bilder som vi tog.
Hon har också en blogg. A box full of bliss, check it out :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0