Belif Makes Things Real

Man kan fråga sig varför jag är här och värför jag inte gör läxor men det finns ett kort lätt svart: jag vill inte. Jag orkar inte, jag är trött, jag har träningsverk och jag börj arana huvudverk (avskyr det till grund och botten) En annan sak som jag inte har gjort är lägga ut bilder på mina outfits men jag har inte haft tid eller ork. Btw så fick jag en till present idag, jag kan ge ledtråd, den låter klick när man använder den, den tar fina saker och man kan spela in. Gissa vad det är :) NU måste jag tillbaka till verkligheten och plugga, blä vill någon byta? Men jag är fortfarande glad ändå på något underligt vis, jag vet inte riktogt varför kanske solen och bra musik eller kanske kompsarna who knows


Kommentarer
Unni

Hellre sent än aldrig, tack för svaret :) Det vi gör nu på slutet spelar typ inte så stor roll så det är bara att njuta av det sista av tryggheten på friberga :P

2010-05-19 @ 22:16:01
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0