Doggy Do's And Doggy Dont's

Nu är det lov och jag ska bara ta det lugnt och göra läxor woho! :P Jag är väldigt glad, det är dagen efter min födelsedag och jag har en 4-day weekend som börjar med en mysig middag. Sedan imorn bär det av mot yasuragi som är ett spa. Det ska bli extremt skönt och mysigt, jag ska få saltpeeling och sedan en massge mmm. På fredag ska jag hitta på något med emil och så ska vi ta med oss en kompis var och göra något mysigt, hoppas det är fint väder då, och sedan är det helt öppet för förslag, jag måste bara få in lite tid att göra läxor. Har någon en idé om vad vi kan göra och är det någon kompis som vill följa med mig och emil? Mimmi och Cajsa finns redan på listan :)Nu ska jag hjälpa farmor att laga lite mat och fixa, tyvär har jag inte min dator så jag kan inte lägga ut en bild på vad jag har på mig men en bild får ni ändå :)

Dessa blommer påmminen mig om Alice i underlandet när hon sjunger för blommorna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0