Excited, Nervous, Nervcited?

Oj, oj, oj nu har jag inte skrivit på en vecka men jag har inte haft något att säga men nu har jag en hel del att säga. Jag ska gå på dejt! Det låter jätte udda för man går ju inte på dejt i sverige men jag vet inte vad jag ska kalla det. I alla fall så ska vi äta middag och sen kolla på en skäckfilm. Killen jag ska gå med heter Emil och jag vet inte så jätte mycket om honom men det hoppas jag att ikväll ska ändra det. Jag har inte varit nervös framtills nu, jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag vet inte vad vi ska prata om och jag kommer så vara rädd på filmen. Vi ska kolla på Terror på elmstreet, en ny version av freddy krueger. Hjälp! Jag måste åka vid typ tjugo i sju och om nån hinner läsa detta innan dess skriv några exempel på vad jag kan ha på mig :)
puss puss
i'm not the girl to kiss and tell, men vi får se vad jag skriver imorn ;)


Kommentarer
Anonym

Hej, jag hann läsa :) ha en laidback klänning, strumpbycor och kanske klackar? Din rules by mary-jacka är väldigt fin också! Ha den, lycka till <3

2010-05-07 @ 18:06:08
Cajsa

FYFAN VAD JAG ÄR NERVÖS FÖR DIN SKULL! GLÖM INTE ATT RINGA MIG NÄR DU KOMMER HEM! LYCKA TILL! LOVE YOU <3

2010-05-07 @ 18:13:24
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/
madde

Det kommer gå jättebra, tänk inte för mycket på det bara så rinner det av sig självt! Jag förväntar mig ett sms, cusse im the matchmaker^^<3

2010-05-07 @ 19:17:46
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0