Fully Loaded With Happiness

Nu är det snart bal och jag är glad. Det ska bli roligt, jag tycker om när man får en anledning att göra sig fin :) Jag har prövat göra en frisyr och den blev väldigt fin så ni ska få en den. Jag ska sminka mig naturellt men med röda läppar, röda naglar och en rödklänning :) man måste  matcha, fast jag ska ha beiga skor med beiga färg på tånaglarna så helt röd kommer jag inte vara men nästan. Jag är också glad för att det är jätte kort kvar av skolan, om några dagar kommer jag se friberga för sista gången och det är både skönt och läskigt. Jag hoppas att jag har valt rätt skola och att det finns sköna personer på jarlaplan. Hur som helst så ska ni få se min frisyr.
Reta mig inte för hur jag ser ut, det blev bara några snabba bilder :)


Kommentarer
madde

Du måste lägga upp bilder på hela schabraket sen!:D

2010-06-01 @ 16:43:37
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Moa

Skit söt bild ju !! <33

2010-06-21 @ 19:18:40
URL: http://guppiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0