One Two Freddy's coming for you

Igår var det jätte roligt, vi åt sushi och vi satt och pratade i två timmar utan någon awkward silence, det var jätte mysigt. Sen kollade vi på terror på elmstreet med Freddy Krueger, den var skitläskig jag var jätte rädd efter när jag satt på bussen hem, trodde typ att Freddy skulle komma och ta mig :P Som jag sa i don't kiss and tell because we didn't kiss, men man sitter så långt ifrån varandra plus att filmen var jätta läskig hihi excuses excuses men han e faktisk väldig söt och trevlig :) jag kan lägga ut en bild på vad jag hade på mig igår men nu ska jag gå och ta ett bad och kolla på top model :)
Bubble bubble


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0