Run Forest Run

Imorn ska jag till Göteborg med mamma som ska springa göteborgsvarvet på 21 km. Men först är det skolan och sedan stan med Unni och kanske fika med Emil om han kan. Jag hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig för jag vill kunna gå barbent. Sen apåpå ingenting så kom jag på en låt som jag tycker väldigt mycket om, den är lugn och bra den heter This Time Tomorrow med the kinks. Jag lyssnade på den när jag satt på planet till sydafrika och jag tycker speciellt om raden som är i fet stil, jag kan rekomendera power man som också är med the kinks :) Jag är på bra humör igen, i helgen kommer jag beöva planera till en massa saker och btw till Unni och Cajsa så ska jag planera när jag ska ha min fest så ni om ni har bestämt ett datum för er så säg till :)
This time tomorrow what will we know
Well we still be here watching an in-flight movie show
I'll leave the sun behind me and watch the clouds as they sadly pass me by
Seven miles below me I can see the world and it ain't so big at all


Kommentarer
Petra

'Hitta hit! :P

2010-05-22 @ 00:44:23
URL: http://hetapersikan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0