So Much To Do And So Little Time

Idag sprang mamma och min ingifta morbror göteborgsvarvet på 21 km och gud vad jag inte skulle ha orkar. Det var så fint väder här ca 25 grader och inga måln, tänk dig att spring i sån hetta. Mamma kom in på 2.26 vilket jag tycker är en jätte bra tid, jag tycker att man är duktig bara man springer över huvudtaget. Jag måste erkänna att jag blev lite orolig för båda, man såg flera personer som kolapsade på vägen och låg och krampade och då undrar man vart dom är och om något har hänt. Jag kommer bli en jätte orolig mamma när jag är stor :P
Hur som helst så var jag på stan i fredags med min vän unni och jag köpte världens sötaste short och tröja på topshop, jag kan ta bild på dom på när jag kommer hem så ni får se, dom är ursöta. Jag tänkte också köpa miss dior parfymen som luktar så gott men jag ska använda min födelsedags bonus och köpa den när jag kommer hem för jag behöver en ny parfym och den blir bra till sommaren. Med tanke på att jag inte har lagt ut bilder på ett tag så ska jag lägga ur en bild idag som är på den parfymen, den är så söt :)


                                 
Hoppas att alla har en trevlig helg och mimmi om du ser detta innan du går ut så ta det lugnt med spriten :)



Kommentarer
Unni

Bra gjort av henne! Kläderna var supersöta, och jag tror att jag kommer köpa kavajen... Och få lite hjälp av pappa... fast jag vet inte om jag behöver:)

2010-05-23 @ 12:22:37
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0