You Ask, You Get

Jag ska lägga upp lite bilder på vad jag hade på mig i fredags men också på lite presenter, yay, för mamma åkte till österrike idag och kommer inte vara hemma på tisdag, min födelsedag. Såå jag fick presenter igår och här är några bilder så ni får se vilka fina saker jag fick, jag blev superglad :)
Min nya plånbok som jag blev ecstatic av att jag fick den :)
Ett fin fint halsband från PUB
Nu kan jag skriva mina egna recept
Barbapappa sör som alltid
Här är lite bilder på min outfit, inte dom bästa men det får gå :)
Jag hade min Oasis klänning, björnborg skor (och strumpbyxor), lv väska, och min gröna jacka :)


Kommentarer
madde

OMG, plånboken är superfin!

2010-05-13 @ 17:22:29
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0