från och med du

Jag har spanska prov imorn, jag hoppas att det kommer gå bra, men jag har inte pluggat så mycket så jag får väl se hur det går :) Imorn ska jag också träffa Cajsa, Unni och Tara, det var ett tag sen nu känns det som, tara har jag ju inte träffat på jag vet inte hur många veckor. Sen på lördag ska jag se Oskar Linnros!!! Det ska bli så kul, jag har väntat sen sommaren typ :) Efter Oskar så ska jag hem till Thomas för att kolla på film och ta det lugnt vilket också ska bli kul, och sen på söndag så är det dags för att julhandla vilket kommer bli ännu roligare, tror jag :P Min helg är ganska full med saker att göra men det är ju roliga saker så det är ju bara kul :) En till sak som jag kom på är att jag är ledig på måndag så jag har en three day weekend, awesome, så denna helg kommer bli bra, correction, jätte bra :) Nu måste jag plugga till provet och göra lite mat och sen åka till stadsdelsnämnden för att svar på några frågor till samhällskunskapen, det ska bli kul :P


Kommentarer
Cajsa

Posetiv? :)

2010-11-25 @ 16:16:40
Tara

*Positiv

2010-11-25 @ 18:48:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0