i really should get started

Nu borde jag igentligen skriva en inlämmning till samhällskunskapen men jag har fastnat lite. Den ska vara inne ikväll vid 8 så jag är inte så stressad...än hehe. Jag hade tänkt skriva klart den igår men så blev det inte :P Thomas kom över och så blev det som det blev, efter ett tag försökte han få mig att göra läxor men jag fattade inte ens frågorna jag skulle svara på så jag gav upp :) På vägen hem tänkte jag att jag ska börja så fort jag kom hem men så började jag fixa med spotify, om det är någonting jag är bra på så är det att skjuta på saker :D Imorn ska jag kanske gå på stan med Unni om hon kan annars så går jag på stan i alla fall, kanske med Mimmi för jag vill gå och pröva ett par hunter stövlar och ett par skor på marlene birger som är dö snygga. Jag kanske passar på att kolla på lite kläder, vill ha lite nytt i garderoben nu till vinter, känner för lite stort och mysigt men också lite åtsittande och chict, typ lite beige och så...får se vad det blir :) Jag har inte varit och handlat på jätte länge, mina dagar består av att åka till skolan och sen åka hem igen, kanske träffa kompisar lite då och då men inget mer så nu är det dags tycker jag, allt jag behöver imorn är lite sovmorgon och sen blir det att spendera pengar på ett sätt eller annat :) Nu ska jag vara duktig och göra läxor, förhoppningsvis :P
alperna i Flachau :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0