kalla vinter dagar och mysiga vinter brasor

Idag har jag varit super glad. På väg hem från skolan så hade jag väldigt svårt att inte le, lite av det berode nog på att personer kolla på mig lite udda för att jag hade på mig shorts och gummistövlar, vilket jag inte ser något problem med :P lite satt nog kvar från igår, eller mycket av det skulle jag vilja säga. Mysig promenad i snön med en mysig kille :D Imorn kommer bli kul också, ska träffa Unni efter skolan och ha ett tjejsnack :P och på kvällen blir det saw 3D kommer säkert dö lite men det gör inget, dom e ju så bra :) Nu tjatar pappa på att jag måste sova så natti natti :P


Kommentarer
Unni

Imorgon alltså, och tack för kommentaren :) Är den mysiga killen någon som börjar på T och slutar på homas?

2010-11-10 @ 22:05:47
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
madde

Hm, den här killen vem kan det vara?? Jag tror att det är BATMAN!;-) Saknar dig raring, synas snart tycker jag!

2010-11-11 @ 20:01:10
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0