snö

Jag är väldigt trött, vill sova men ska träffa några, får se hur det går :P På senaste tiden, altså bara några dagar så har jag inte haft någon lust att skriva här och jag vet inte varför så jag gissar på att jag kommer ta en liten paus :) Nu är man hemma från egypten och det var superkul där, fast det är såklart skönt att vara hemma igen, om man bortser från ovädret idag. Blev nästan omkul blåst när jag var på väg till t.banan :P Den här veckan är superskön, min senaste dag denna vecka kommer vara vid 14 och det är på fredag, idag slutade jag 10.40 och imorn kommer jag sluta 09.45 jävligt najs. Imorn kommer jag vara duktig och ska faktiskt jobba, fixa papper på mammas jobb men det är ju ett jobb eller hur? :) Vanligtvis brukar jag inte vilja ha snö utan jag är en sommar tjej men på sistonde så har jag faktiskt inte haft så mycket emot att vintern är på väg. Känner att texten e lite osammanhängande men det får ni stå ut med, ska nog ta och göra mig iordning nu, hoppas att jag inte sommnar hehe god natt eller kanske bara hej då

grrr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0