Back From Disneyland

Nu har pappa kommit hem från Paris och från Disneyland, lite avundsjuk men hade inte riktigt kunnat hoppa över skolan bara sådär :P Jg ag är glad att pappa är hemma men också för att han har köpt saker från Disneyland, yay, så nu ska ni få se :) Ni kommer märka att det finns ett tema på vissa saker :)
Har ni gissat temat som fanns på vissa grejer? Nightmare before christmas på båda skor, halsduk, mössa och tröja :) Musse Pigg på ett par shorts och Grumpy på tröja :) Jag är väldigt glad för mina nya saker, och det gör mig gladare att det var pappa som köpte det. Det kanske låter konstigt men jag blir glad av att han gör sånt. Idag är jag på bättre humör, eller jag vet vilket humör jag är på i alla fall. Jag är lugn, glad och avslappnad :) Jag har inte så mycket mer att säga, jag måste göra lite läxor nu, suck, men that's life. Vad gör personer i helgen? Jag känner för att hitta på något men vet inte riktigt vad :P Nu tjatar pappa på mig att göra läxor så hej då :) Btw en jätte viktig sak saw 7 3D!! vill någon se den med mig?? :D


Kommentarer
Unni

Love the shoes, och mössan är supercute :P jag ska gå med dig(bio) :) Men i helgen ska jag till farmor och plugga, du får följa med om du har lust med mys och konsentrerat plugg -.- :) btw även fast det blir lite annorlunda nu (angående förra inlägget) så kommer mest positiva förändringar, vi får se till att hålla ihop alla... Genom Halloweenfester t.ex.

2010-10-13 @ 20:52:15
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Unni

hmmm, kanske nästa helg? Det vore trevligt att få lite sällskap :), vi kan plugga och ta promenader och ha mental breakdowns tillsammans för att min historia är det svåraste mest hemska jag gjort i hela mitt liv.... GGAAAHH

Jag har inte hunnit börja plugga på ekologin eller matten (har prov i båda nästa vecka) för att historian är så svår.

2010-10-13 @ 22:33:10
URL: http://nextdoorunni.blogg
madde

Skulle hellre sticka en gaffel i ögat älskling^^<3

2010-10-15 @ 21:01:03
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0