Change, Good Or Bad?

Tjena, idag har varit en jätte seg dag, har varit sjukt trött hela dagen men det blev bättre på gympan. Vi spelade ultimate frisbee vilket var ganska roligt, killarna i klassen är mycket trevligare än killarna i min förra klass, de passar en och hejar istället för hetsar. Efter gympan så gick jag och Anastasia till sats för att köra lite styrke träning och lite kondition. Det var jobbigt men kul, som alltid :) Jag sitter nu och funderar på om jag ska möblera om i mitt rum. Jag tänker på att flytta sängen, skrivbordet och saker som hänger på mina väggar. Det kommer ta ett tag men jag kanske börjar lite ikväll, jag vill faktiskt också tapetsera om eller måla om för jag börjar bli lite trött på de rosa rosknopparna :P Nu ska jag gå och kanske börja flytta på lite saker så toodles :)
Ser ut som en lien katt, eller stor katt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0