chocolate shake is good for the soul

Just nu sitter jag i soffan, kollar på stockholm open och har en choklad milkshake i handen. Gud vad gott det är. Vet ni vad? Jag är ledig imorn, wohoo, three day weekend :) Det kommer bli så skönt, vet inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar nog på något. Sluro slurp nu är snart min milkshake slut och snart är det dags att kolla på saw VI, vilket gör mig till en happyboy :D Jag måste bara tacka Cajsa, a very good and helpfull friend :) Fast hon vill inte se saw VII 3D med mig så hon kanske inte är så snäll ändå :P
Jag önskar att det fortfarande var sommar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0