Fantome

Idag åkte jag, Unni och Mimmi till Beyond Retro för att få lite inspiration till festen och det fick jag minsann :) Jag och Unni ska ha på oss likadana kläder, eller åtminstånde väldigt lika :) Ni kan få en hint: Air Force.
Kanske inte en så bra hint för den avslöjar för mycket men ni har väl fattat? Jag sa klä ut mig till en militär person typ :P Jag vet inte riktigt ett namn för det men ni förstår. När vi var inne i Beyond Retro så såg jag att de hade sådana jackor som ser ut som de man har på sig om man skulle vara med i militären och då tänkte jag att jag kan väl pröva och se hur det ser ut och det gjorde Unni med och vi båda tyckte om det väldigt mycket :) Vi hittade perfekta hattar med som jag köpte idag mn jag köpte inte jackan för att den kostade en del och jag kan säkert hitta liknande på andra ställen och mycket billigare.
Här är en bild på min fina nya hatt :) kunde inte låta bli att köpa den.
Vi hade en skjorta hemma men den är inte riktig rätt stil, jag vill ha en som är matt och mer rough om ni förstår :)
Det kommer bli skjortletar vecka båda denna vecka nästa vecka tills jag hittar en bra skjorta, wish med luck :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0