Härliga Sovmorgon

Vad härligt det är att sova ut, gå och duscha med glad musik i bakgrunden och sen äta en god frukost. Idag är jag helt ledig från skolan och nu sitter jag i soffan i myskläder med tvn på i bakgrunden och tar det lugnt, så himmla skönt att inte behöva stressa. Snart så ska jag börja fundera på att göra mig i ording för att träffa Emy, Cajsa, Unni och Tara :) Vi ska gå på stan, kolla i lite affärer och fika för jag måste ha kaffe och något sött att äta :P Ikväll så kanske jag ska äta i stan med Mimmi, pappa, Astrid, hennes pappa, hans nya fru och dotter, kul? Det får vi se, och beroende på vad andra vill så ska jag kanske det blir något ikväll, vi får se. Nu ska jag kolla på busstider för att träffa mina kära vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0