help i just need somebody

Jag behöver hälp. Nästa måndag så ska jag gå till frisören och frågan är vad ska jag göra. Jag funderar på att klippa det lite kortare, kanske til axlarna eller kanske inte så mycket och jag funderar på att göra något åt färgen. Jag har alltid haft samma färg men nu börjar jag bli lite trött på det och funderar på att kanske tona mitt håt brunt. Jag tänkte mig hasselnötsbrun eller något liknande, inte brun brun men något åt det hållet. Vad tycker ni? Hjälp tack :) Jag borde nog göra matte nu men jag tar en paus, från att inte göra något :) Snart ska jag börja. Idag var föresten en bra dag, hade en lektion vid halv nio till halv tio och sedan hade jag en fyra timmars håltimme då jag och Emmy gick till espresso house och gjorde historia och vi var super duktiga, och efter det skulle jag ha haft spanska men den blev inställd vilket var super skönt :) Jag har inte så mycket att säga, brukar jag ha det? :P


Kommentarer
Unni

Jag personligen (haha) tycker att du borde behålla det blonda. :)

2010-10-19 @ 17:40:56
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
madde

Nej kör på det bruna! Kommer att vara jättefint till dina ögon!<3

2010-10-20 @ 20:16:19
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0