I Need Help From A Professional

Och kanske från en och annan kompis :P Jag är hopplös och jag vet om det men finns inget jag kan göra åt det :) Som sagt var jag behöver hjälp att bestämma mig för lite saker hehe :D  Har just haft en familjbrunch för att fira mimmi och nu tycker jag att det räcker med firande för mimmi, tre festligheter på fyra dagar :P Nu ska jag i alla fall ta det lite lugnt, äta lite godis och packa för att åka hem till pappa imorn. Förresten så till alla som var på festen och hade kameror lägg ut dom på facebook, vi ska ta och fixa bilderna från engångskamerorna och lägga ut dem med :) Angående det madde pratade om med halloween så kanske jag kan vara en katt, vad sägs om det? Annars behöver jag hjälp :)


Kommentarer
Tara

haha det är ju bra om du säger vad du vill ha hjälp med också :P <3

2010-10-04 @ 17:35:55
Unni

Du katten, jag behöver också hjälp med vad jag ska ha på mig... Det är ganska svårt, och kan man bara klä ut sig till djur/läskigheter på halloween?

2010-10-05 @ 20:49:00
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0