It's Done

Jag har gjort om i mitt rum nu. Det känns lite konstigt för att jag har flyttat min säng och den står åt fel håll, eller det känns som det iaf :P Fast det är kul, jag kände att jag behövde ändra i mitt rum, nu är det bara att hänga upp tavlor :) Jag har en konstig känsla i huvudet, eller kroppen jag vet inte riktigt vad man säger, men det är som om jag inte kan bestämma mig om jag är glad, ledsen, arg eller trött jag vet inte vad jag är och det är lite störande. Är det bara jag som tycker att saker inte riktigt känns som förr? Det kanske bara är humöret jag är på men jag vet inte. Är det någon som har några roliga nyheter eller bara något allmän interessant att veta? If so skriv gärna något :)


Kommentarer
Unni

Lite torrt med komentarer för dig också? :) Vad menar du med att saker inte känns som förr? På ett dåligt sätt?

2010-10-12 @ 21:50:05
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Cajsa

Det är väll bra med lite förändring :) Skulle inte vilja gå i friberga nu liksom ;)

2010-10-13 @ 22:09:43
URL: http://thebrandkvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0