jag har en ipod i min strumpa i min sko ikväll

Tack mina vänner för era snälla ord :) Känns fortfarande ovant att se mg själv i brunt hår :P Jag är faktiskt extremt trött och ska gå och ta en dusch och tvätta mitt nya bruna hår och sedan gå och lägga mig, inte så interesant för er att veta men nu gör ni det ändå :) Föresten så är jag jätte glad för att om tre dagar är det fest hos Madde och på söndag åker jag till sweet sweet egypt :D gud vilken happy boy jag är för det eller kanske en happy bear som mimmi kallar mig :P

Tänk vad härligt att sitta ute när det fortfarande är varmt och se solnedgången. Härligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0