On The Bridge Across The Severn On A Saturday Night

För tillfället nördar jag Hurts, speciellt Stay det är en sjukt bra låt som ni bara måste lyssna på :) Idag fick jag tillbaka mitt spanska prov, ett vg blev det vilket är helt okej med tanke på att det var det första provet i gymnasiet. Jag fick tillbaka en engelska uppsats vilket jag fick mvg på men nu räcker det med skolprat för det är inte särkilt roligt :P Det som jag skrev om i mitt tidigare inlägg kan ni strunta i för det var eller är lite löjligt hehe det är sån jag är :D Nu måste jag faktiskt göra lite läxor, jag har ett historia prov på torsdag och man vill ju göra bra ifrån sig :) jag måste bara säga till Madde och Cajsa att uppskattar inte att ni skrattade åt mig förut :P och Madde lägg ut bilder på fb nu :) Juste jag höll på att glömma jag dog idag, jag är inte längre med i killer game synd va? Och för information så är jag på bra humör idag och det hoppas jag att ni är med och kommentera gärna, det blir så mycket roligare då :)

härliga sommar


Kommentarer
madde

Men Gaby vi skrattar ju med kärlek, det vet du ju<3 Dessutom skrattar vi åt varandra hela tiden, hehe. Kärleksfulla vänner är vi allt!

2010-10-05 @ 22:44:15
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Unni

en växt? hahahaha jag ska vara solros ;) nää men mus, vad har man då... Då ska man vara grå, jag har mest svart, något svart?...

2010-10-06 @ 08:52:32
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
Unni

kan vi inte träffas och diskutera haha costumes?

2010-10-06 @ 16:46:43
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0