Partymus Katt Panter Träd Pumpa

Hmmm vad gjorde jag igår? Juste jag fick sovmorgon fram till 11 sen gjorde jag mig i ordning väldigt långsamt och sen träffade jag några kompisar. Det blev en ganska kortvarig träff men det var kul hur som helst :) På kvällen åt jag middag ute med Mimmi, pappa, Astrid, hennes pappa, hans fru och barn. Det var väldigt trevligt. Deras familj är extremt multicultural för att Astrids pappa är grek, hans fru är italiensk men de pratar också svenska och engelska så den lila flickan kan typ redan 4 språk. Coolish va? Senare på kvällen så åkte Mimmi och jag hem till Cajsa och gjorde inte så mycket, pratade lite om våra kärleksproblem, lol, och kollade på tv och sen gick vi och la oss i vattensängen, mys :) Idag ska jag ta det lugnt, göra lite läxor och bara allmänt chilla. Imorn så ska jag åka in till stan med Mimmi och Unni för att gå till beyond retro för att få inspiration till halloween :) Jag skulle också vilja gå till American Apparel och Lush men vi får se vad vi gör :) Nu gäller det att fixa med engångsbilderna från festen och mysa :) bye for now :D
Kan ni se gubben på Cajsas ben? :P


Kommentarer
Unni

Låter mys, Lush & amerikan ap. finns på götgatan så dit kan vi gå. Kommer nog inte Kunna gå på stan hela dagen för jag har plugg:(

2010-10-09 @ 13:44:04
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0