Spartacus

Jag har historia prov imorn om antika grekland och rom, hoppas att det gå bra, det som var bra med förra skolan var ju att man visste hur man skulle plugga inför prov för man visste vad lärarna tycker om men nu vet man ingenting och man vill såklart göra ett bra intryck :) Jag hade som en idé till denna fina lilla blogg att visa vad jag har på mig under dagarna, som ni märker så har jag inte gjort det på ett tag men jag vill bara visa vad jag hade på mig idag :)
Denna klänning kommer från Warehouse i Skottland
Jag tycker att det är jätte fint med knästrumpor men det kan lätt bli slampigt vilket inte är fint :P
Det är gulligt, lite oskyldigt men ändå inte.
Några tips på hur man kan ha knästrumpor?
Hur som helst så har jag inte så mycket mer att säga, som vanligt :P
XOXO


Kommentarer
Unni

knästrumpor är fint men hasar ner :/ klänningen är superfin :)

2010-10-06 @ 21:06:31
URL: http://nextdoorunni.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0