sticks and bones won't break my bones

Den här veckan har gått väldigt snabbt, igår var jag säker på att det var onsdag, men självklart är det skönt att helgen komer så snabbt :) Jag har en del läxor att göra i helgen dock, jag har spanska, ska läsa en bok om joan of arc och matte. Fast om man jämför med Unni så är det ingenting, tycker extremt synd om henne och längtar inte tills jag har fullt med plugg :P Som ni märker gör jag inget ikväll men imorn ska jag hitta på något med Emy på kvällen, kanske någon mer, antagligen :D Jag har lite ångest för jag vill köpa en skjorta på beyond retro för att ha till halloween för att den passar och den är väldigt snygg men jag vill inte lägga ut 500 kr för någonting som jag antagligen kommer ha på mig en gång, men samtidigt känns det inte som om jag kommer hitta något som är lika snyggt :S Jag ska gå på stan imorn och får allt leta då :) Snart bär det av till egypten, det är fortfarande 2 veckor kvar men ändå, jag börjar bli riktigt excited och i veckan kollade jag vädret i kairo, 38 grader, hoppas att det håller i sig för när jag väl kommer tillbaka kommer jag vara brun som en pepparkaka, eller brunare :) Nu ska jag ta och rota runt hemma och se om jag hittar något kul :)

Cajsa och Unni i norrtälje :)


Kommentarer
Unni

Bra att du tycker synd om mig, haha det går bra nu, vill bara ha lite skoj snart... Vi måste konsultera om den där jackan du och jag också!

2010-10-18 @ 10:29:37
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0