Suddenly My Eyes Where Open And Everything Came Into Focus

Jag måste säga att de senaste två dagarna med överraskningar för mimmi har blivit väldigt lyckade. Det var jätte roligt i torsdags när vi gick på cosmonova och kollade på en film om rymdteleskopet Hubble. Efter det bar det vidare till Cajsa för att fika med massor av godsaker. Igår hade vi yttligare en sak i mimmis ära :) En fest hölls för mimmi och det var väldigt roligt, vi fick champagne eller moserande vin av pappa för att fira mimmi och det blev jättekul. Jag kom däremot fram till att jag på sätt och vis en slampa :P inte en riktig förståss men i axels kompisgäng så har jag nästan gått laget runt hehe bara två kvar eller kanske en :P Tack till alla som kom och ett extra tack till axel som hjälpte till att städa :)

Även fast att jag är trött så är jag väldigt lycklig av någon anledning :)
Hoppas att ni har haft en  bra fredag och om inte det så hoppas jag att ni får en bra lördag och söndag :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0