El Cuerpo

Nu sitter jag och försöker göra min spanska läxa med tv på i bakgrunden, kanske inte det smartaste men jag tycker om att ha på den :) Idag var ännu en bra dag och jag har kommit på att mattelektionerna är nog de flummigaste lektionerna jag har. Eftersom att det bara är repetition från nian kan jag nästan allt och då blir man klar väldigt snabbt och sen brukar vi bara sitta, och oftast, skratta :P Jag vet inte hur bra impresion jag gör på lärarna men det är fortfarande bara början, jag ska bli bättre snart :) Nu måste jag återgå till min läxa, wish me luck och jag önskar det till alla andra som har läxor :) Bye for now
Fin bild på Emy eller hur? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0