Härliga Höst Och Älskade Mimmi

Igår när jag gick ut ur min dörr för att köpa presenter till min kära syster så var det ljust ute med solen skinande men på samma gång ganska kalt, et klart tecken på höst, en härlig härlig höst. Men nu är det inte deta som är det viktigaste utan det viktigaste är att mimmi fyller 18!!! Kan ni förstå det?? 18? Det kan inte jag göra, nu är hon vuxen, inte ett barn mer, hon får lagligt dricka och massor annat gud, scary :) Jag har inte så mycket mer att säga än, jag ska nog gå och lägga mig snart hehe men ett stort grattis till man MIMMI!!


Kommentarer
Unni

Tack så mycket :) så roligt för Mimmi! Ska vi ses imorrn efter skolan? Jag håller med om denna härliga härliga höst, det är en lyckilig tid!

2010-09-30 @ 21:10:31
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0