Junibacken

Jag märker att jag inte har haft någon inspiration på sistonde och det har ni säkert märkt själva och jag vet inte varför. Jag har velat skriva men inte haft lust eller ork. Ärligt så har jag inte så mycket att skriva om nu heller förutom att jag och Unni gick på stan i lördags och hade det mysigt och senare på kvällen träffade vi cajsa, emy och tara och då gick vi på bio. Jag, emy och unni såg på eclipse men det ville inte cajsa och tara så de kollade på karate kid. Efter det så åkte vi hem till unni och hade det super mysigt. Det var så skönt för att vi går nu alla i olika skolor men det kändes fortfarande som förut. Jag vet inte om jag hade trott att det skulle kännas annorlunda men jag vet inte på något sätt var det skönt :) Nu har jag inte så mycket mer att berätta och nu ska jag sitta och kolla på biggest loser so until next time peace out :)


Kommentarer
unni

Du - jag kollar på Biggest loser Sverige! woho

2010-09-06 @ 20:21:40
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0