Killer Game!!

Idag hade jag bara två lektioner vilket var skönt :) Idag fick vi också reda på att de ska börja med ett spel i skolan som heter Killer Game. Det går ut på att man får en lapp med namn och klass på, denna person är nu mitt "mål" som jag måste "döda". Man dödar någon genom att ta på deras axel men för att ge dem en chans att fly måste man skrika killer när man är tre meter från dem. Jag tror att jag ska vara med men jag kommer vara så paranoid hela tiden och alla kommer speinga så fort att de hör att någon skriker killer haha det här kommer bli roligt :) NU ska jag snart åka för att fika med Cajsa och Unni vilket kommer bli roligt men sen måste man hem och göra läxor som är mindre roligt. Jag kommer antagligen skriva igen senare idag, jag måste bara säga att idag är jag igen på bra humör, varför vet jag inte, kanske för att jag lyssnar på glad musik eller för att solen är ute eller för att...ja det finns många olika anledningar :) Nu måste jag åka bye 4 now



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0