Trött Kropp Men Glatt Humör

Jag har just kommit hem efter att ha gått i skolan varit på medelshavs muséet, åk tillbaka till skolan och sedan åkt och tränat. Det kanske verkar konstigt att åka från skolan och sedan tillbaka men det beror på att jag hade en håltimme och sedan hade jag spanska, min spanska lärare sa att hon förstog om jag inte skulle komma på lektionen men om jag inte gick skulle jag ha haft läxor, eller mer än jag har nu :) Idag hade vi skolfotografering och det gick väl sådär, på fotot med hela klassen var jag och Emmy tvungna att sitta längst fram och på bilden ser vi extremt uttråkade ut hehe och på porrättet blev jag inte särskild bra men så blir det ibland :) Brukar ni ha vissa dagar när ni känner att det ni har på er känns fel, inte att det ser fult ut men att det bara känns fel och allt man vill är att åka hem och byta. En sådan dag hade jag idag plus att jag blev jätte varm varje gång jag gick in och kall när jag gick ut, vilket var lite jobbigt. Sen åkte jag och tränade och det var jätte skönt, vissa kan tycka att det är tråkigt på gym men jag vet inte jag tycker om det, jag känner mig extre duktig när jag har gått dit själv och tränat :) Nu känner jag för att ha en bild på mig själv för det har jag inte så många av här ;)
Det blev ingen bild på mitt ansikte men det är iaf en bild på mig :)


Kommentarer
Unni

Extre duktig minnsan du :P Bra att du tränar den fina magen så att den fortsätter att va så fin!

Ses snart?

2010-09-14 @ 20:48:53
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0