Don't Don't Don't Don't, Get Out

Nu var det några dagar sedan jag skrev här. Igår, fredag, anmälde jag mig till killer game. Jag gick också till io, ett ställe som ligger vid odenplan där det finns massor, och jag menar massor av datorer. Det är bara killar där som sitter och spelar massor av datorspel och när jag, Ellen och Gabriella kom in dit kollade typ alla killar runt för vi var de enda tjejerna där :) Hur som helst så började jag och Ellen spela call of duty, det var faktiskt ganska roligt, jag vet jag är en nörd :P jag måste bara säga att vi tre gick inte dit själva utan vi gick dit med Olle, Oskar och Lukas som brukar gå dit när vi har långa håltimmar :) Jag vet faktiskt inte riktigt vad mer jag kan säga, mitt huvud kännns lite som om det är fullt med bomull hehe ni förstår jag skriver mer sen hej då :)

Unni, Emy och jag efter en bio :) <3


Kommentarer
unni

2010-09-25 @ 14:22:35
Unni

Jorå, det vet jag men jag fattar inte vilka alla andra är.. Hmm

2010-09-25 @ 14:26:31
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0