We Say Goodbye In The Pouring Rain And I Break Down As You Walk Away

Nu kommer ni säkert tycka att jag är tjatig men jag måste bara säga att killen på min spanska är döö snygg, och ni som inte tycker det kom till mig :P Jag såg honom en del idag och han är bara så snygg jag skulle kunna upprepa det om och om igen men det ska jag inte, jag lovar :) Jag vill bara att ni ska förstå hihi och förutom att han är snygg så måste jag säga att Norra Real har väldigt många snygga killar i allmänhet vilket jag säkert har sagt förut men det är också något som jag tycker att ni borde veta :) Anledningen till att jag berättar detta är dels för att jag inte har något annat att skriva om och dels för att jag är på bra humör idag och då verkar det som om alla snygga killar bara hoppar fram, inte på riktigt då men ni förstår :) Det finns föresten en till sak som jag vill skriva och det är att idag hade jag en lång håltimme och då gick jag på Mimmis matte c lektion, lite lame jag vet :P, och jag måste bara säga att det var faktiskt ganska kul, inte för att jag förstod något men för att jag var lite flamsig plus att det var lite roligt att se vilka som reagerade på att jag var där när jag inte skulle :) Nu känns det som om den här texten är super förvirande så jag ska ta och sluta nu. Jag hoppas att n har haft en bra dag ni med och om ni inte haft det så strunta i det och tänk att imorn är en ny dag :)


Kommentarer
Unni

haha, samma här! Du är den enda som komenterar typ hehe... Vi behöver liksom inte facebook för vi pratar här :P Jag har haft en toppendag, måste se den där killen snart! You should make a move...

2010-09-15 @ 21:12:39
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0