You've Got To Answer To Yourself

Mitt förra inlägg var ju bara lite bittert men nu är jag glad igen visst är det bra :) Jag har kommit på att jag gillar att gå i skolan, nu låter jag säkert som en nörd men inte för att jag vill ha läxor och dylikt utan för att jag... ja jag vet inte riktigt men på något sätt har jag inget problem att gå till skolan. Jag måste bra säga en sak, det finns en sjukt snygg kille i min spanska klass och idag såg jag honom spela basket och han var blöt från regnet och han är bara så sjukt snygg, ni skulle ha sett det är svårt att inte dregla när jag tänker på det :) Hur som hellst ville jag bara säga att jag är glad igen och att Norra var ett bra skolval med tanke på alla snygga killar, sjukt mycket snygga killar :P Nu måste jag gå och lägga mig men det känns som om jag glömmer något...hmmm jag får se om jag kommer på det men för nu sov gott och ha det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0