I love money, I love clothes, I love you

Tja tja bloggen! Har tyvär inte orkar skriva något på ett tag, inte för att det är så många som läser men ändå :) Om två dagar åker jag till Orlando och NYC! Yay för mig hihi :) Jag kommer ha fyra nätter i Orlando och sen fyra nätter i New York, tror jag iaf :) Men jag ska försöka sola så mycket som det går och när jag inte ligger vid polen så kommer jag gå runt i shorts och linne för att få så mycket sol på mig som möjligt :D och när vi är i New York så ska jag passa på att shopa så mycket som det går, delvis till mig själv och delvis till vissa kompisar som behöver lite grejer :P Jag har skrivit på små lappar som ligger här och var men jag ska vara duktig och skriva ner det på datoe och sen skriva ut den så det ser lite mer fancy ut :) Jag är på väldigt bra humör, jag vet inte riktigt varför men ibland går det inte riktigt att förklara. Det kommer såklart vara jättekul på resan men samtidigt så kommer det vara lite tråkigt att jag inte får träffa Thomas på ett tag. Jag tror jag hörde några suckar när ni läste det men så är det, get used to it :P Ne nu ska jag vara duktigt så vi hörs snart :) Btw så idag var jag jätteflummig, frack två latte och sen var jag helt hyper i skolan, det kan Anna och Ellen hålla med om hihi min catwalk är awesome ;) puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0