I wish I lived in the Golden Age

Sitter just nu på Espresso House och försöker plugga. Har just översatt en text till spanskan, har använt spanishdict flitigt :P Emmy kom och satt en stund me mig och vi fixade lite till presentationen som vi ska ha i spanska tisdagen efter lovet. Anna är här nu och vi sitter båda med våra Macs, Macpower! ;) Nu måste jag börja jobba på naturkunskapen, ska lämmna in ett arbete på söndag om vatten tillförseln i Australien. Ellen skulle ha kommit hit och jobbat med mig, men hon mår inget bra så hon ska jobba hemma och sen får vi jobba lite imrorn. Mitt schema den här veckan är jätteskönt, ledig idag, slutar halv tio imorn och tjugo över elva på torsdag :D Bra skolval eller hur :) Nu måste jag återgå till jobbandet. Jag känner att min blogg inte är så rolig att läsa men det kommer kanske ändras snart :) massa pussar till er alla <3



Kommentarer
Unni

Jag funderar också på att ändra min blogg men vet inte hur.. Hur vill du ändra din?

2011-04-05 @ 17:34:08
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0