Rock mafia

Hej hej, glad påsk på er alla :) just nu sitter jag på mitt hotellrum i NYC och chillar lite, snart ska vi gå på en promenad och sen åka till flygplatsen för att sitta på ett flygplan i 8 timmar :) Det har varit jättkul här, sist jag var i New York så var jag nio så kommer inte ihåg så mycket :) Jag har köpt en del nya kläder, gick till hollister och där stog det killar utan tröja, bara en vanlig dag på jobbet för dom ;) Det var superkul i Orlando med, åkte massa berg och dal banor åt några churros och hade en hel dag i solen :) Men samtidigt som det var super kul så käner jag mig lite socialt handikapad så när jag kommer hem så ska jag gå på stan, med vem vet jag inte, någon som känner för det? :) kanske lite filmmys hemma eller något annat kul, bara göra något med kompisar iaf :) masa med pussar från ett regnigt New York


Kommentarer
ellen

hej hej hej hej hej hej, jag tycker du e fin och jag saknar dig lite så där du vet. SES på tiiiiisssssdddaag!

2011-04-23 @ 19:28:20
Unni

Jag finns alltid här för häng på stan, min favoritsysselsättning. Vi får åka till NYC nån gång, helt klart.

2011-04-24 @ 18:29:12
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/
anna

Nu ska muppen äntligen hem!! :D :D vafan på tisdag vad gör vi?? då kör vi!!! flumm flumm flumm :D :D

2011-04-25 @ 12:43:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0