It's business time

Hej hej, har inte skrivit något på några dagar som Anna just påpekade :P men jag har haft fullt upp, jag har jobbat nästan varje dag med massa barn. Och alla är ju nybörjare så är en del trött i ryggen för att behöva lyfta upp alla som ramlar :P men nu är Anna här och Ellen kommer snart!! Och om några dagar så är det nyår!! Ska bli kul, jag ska åka med fackeltåget med alla andra skidlärare, hoppas bara att jag inte ramlar :P Gud är så himla trött i huvudet nu men måste planera för morgondagens lektioner, har fotografering imorrn så måste vara extra snygg hehe nu är det dags för middag, kanske skriver något mer snart :) puss och kram skumbanan



Kommentarer
Unni

Hoppas det gått asbra med barnen och att du får ledigt idag, för det är ju nyår!! Gott nytt år!

2011-12-31 @ 14:35:18
URL: http://nextdoorunni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0