Julmys

Hej, är nu hemma hos farmor och håller på att baka och laga lite mat tills imorrn när familjen mabon ska ha en tidig julmiddag :) Det kommer bli stört gott med sausage rolls, minced meat pies, kalkon och massa mer!! Julmaten är nog det som man ser fram emot varje år, så himla gott! Något som är mindre kul är att jag måste plugga till ett prov jag har på måndag, eller jag kanske har två, så det kommer bli lagom kul. Jag känner att denna termin som gått inte har varit en av mina bästa, fast känner inte någon ångest över det men vet att jag borde... Hur som helst så ska jag bara försöka att njuta av livet just nu, hade jättekul i österrike och funderar på att stanna där över nyår om jag inte hittar något bra här hemma. Skulle vara väldigt kul för där kan jag gå ut och träffa kompisar från skidkursen isf :) Men jag får se hur det blir, inget är bestämmt än :) nu ska jag antingen plugga eller duscha, kanske duscha, kan förbereda mig för pluggandet då :P puss och kram skumbanan på er alla :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0