nyårsplaner

Jag har nu bokade planer för nyår, ska vara i österrike med Anna och Ellen!!! Kommer bli så gaalet kul! plus att då kan jag träffa lite olika folk från skidkursen vilket kommer bli kul!! asså åhh jag är glad!! Jag har precis haft en mysig tidig julmiddag med familjen och vet vad jag ska göra för nyår :) Allt känns ganska bra förutom att jag har två prov imorrn och jag börjar plugga nu, kommer bli en all nighter för mig, yay!! Men det löser sig på något sätt, det brukar det göra :) Jag är för glad för att bry mig :P nej nu ska jag ta tag i saker och börja pluga, wish me luck! <3
Kommer bli awesome!!!
bara fyi så hade det varit min och thomas 1 år dag idag, kom precis på det och känns inte så farligt att det är över, känns bra på något sätt, är på ett nytt kapitel i mitt liv nu. (va gay but who cares :P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0