Trodde att jag hade tagit ledigt från skola..

Hej hej, jag sitter just nu och försöker förstå vad dom pratar om på en lektion, allt är ju på tyska! Läraren pratar om laviner och snö, så mycket hänger jag med :P jag som trodde jg hade tagit ledigt från skolan men måste gå upp vid halv sju varje dag och åker skidor till två, för att sen skynda mig hem för att duscha och sen ha lektioner, yay!! Och som sagt så är allt på tyska så jag förstår nog hälften, ska ha prov på tyska med, superkul, eller inte ;) jag får lite hjälp av en kille men vet inte hur länge jag kommer komma ihåg detta. Känner nu att det här inte är alls sammanhängande, är så trött, ska vila idag och sen ut imorrn :D hur som helst så ska jag försöka vara duktig heh puss puss



Kommentarer
ellen

saknar dig

2011-12-09 @ 14:35:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0