dagens ord: autodafé

Jag borde nog sitta och plugga men jag ska faktiskt börja alldeles strax :) Jag har börjat läsa candide i svenska och jag läste ordet som står i rubriken och det bara fatsnade i min hjärna, jag har ingen aning varför men jag tycker det låter bra äve fast det betyder att man ska döda personer men det spelar inte så stor roll. Säg ordet: Autodafé, det bara passar så bra i munnen hehe okej jag kan förstå att vissa tyckr jag låter dum när jag skriver här :) Hur som helst, idag så var jag jätte flummig på den sista lektionen. Jag och Ellen var bara almänt flummiga och när vi skulle gå till toan så rammlade Ellen i trappan när snygga spanska killen såg, det va ganska kul :)
true that <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

muppen

när mitt huvud blir för fullt så tömmer jag det här

RSS 2.0